blog eye-opening

Benzinedag 2018 - Donderdag 22 maart

De eerste week van de lente is het zover, het evenement voor de tankstation branche komt weer terug; Benzinedag 2018. Op donderdag 22 maart, vanaf 14.30 uur is Cinemec te Ede dé plek voor tankstation ondernemers en professionals.

Klik hier om u in te schrijven voor de Benzinedag

14:00 – Ontvangst

14:30-16:15 - Deel 1 Benzinedag. Customers the day after tomorrow

Steven van Belleghem

Steven van Belleghem is inspirator, adviseur, schrijver en topspreker. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de moderne consument. Steven is tevens auteur van 3 bestsellers, zijn 4e boek "Customers the day after tomorrow" is onlangs verschenen.

De Efteling

Samen vooruit blikken op de Efteling-beleving van 2030. Een droom die vorig jaar ontstond toen er een bezoek werd gebracht aan Silicon Valley maar die tot leven kwam in die periode erna. Mijke Broeders vertelt hoe de Efteling dit heeft kunnen uitwerken tot een experience die nu een breed draagvlak heeft bij haar collega’s.Zo kijken zij samen vooruit naar de Efteling-beleving van de toekomst en blijven zij elkaar uitdagen en aanmoedigen om gasten te verrassen, gevoed door technologie en storytelling,

KBC Bank

KBC is een bank-verzekeraar die de klant centraal zet, met focus op een duurzame en winstgevende groei en met een duidelijke rol in de maatschappij.  KBC is actief in een erg veranderlijke omgeving, en wordt geconfronteerd met het veranderende gedrag en de veranderende verwachtingen van de klanten, nieuwe technologieën en digitalisering, een uitdagende macro-economische omgeving en toenemende concurrentie. Om klaar te zijn voor de toekomst startte KBC in 2013 met het transformatie programma: Klant 2020.

 

16:45-18:15 – Deel 2 Benzinedag. Forecourt and Customers the day after tomorrow

MyOrder, a2i & BigBrother

Tijdens deel twee van de achtste editie van de Benzinedag zullen MyOrder, a2i en BigBrother gezamenlijk het toneel bestijgen om hun innovaties te delen. In the day after tommorow is binding met uw klanten de sleutel tot succes voor tankstations. Maar om binding te krijgen moet u relevant zijn en waarde toevoegen voor uw klant. Wat zijn de verwachtingen van de klant en hoe maakt u dit waar? Hoe kan het gebruik van data u hierbij helpen? Dit is de focus waar MyOrder, a2i en BigBrother het over willen hebben en hoe u dit kunt realiseren.

Ondernemers en innovaties

De Customers the day after tomorrow zijn er ook in de tankstation markt sneller dan we verwachten. Hoe spelen ondernemers in deze markt hierop in, vandaag de dag. Dit en meer vertellen ondernemers uit de markt onder de leiding van Steven Van Belleghem in het laatste deel.

dinsdag 9 januari 2018