blog eye-opening

Gooit u geld weg met het investeren in een nieuw shopconcept?

Op dit moment wordt er veel tijd en geld geïnvesteerd in nieuwe shopconcepten. Nieuwe bakery concepten, healthy concepten, diner concepten, etc. Bij deze nieuwe concepten is de klantenreis e.d. customer journey nog belangrijker geworden dan in het verleden. Een investering welke u doet om meer rendement uit uw shop te halen, klanten aan u te binden maar vooral ook om onderscheidend/ relevant te blijven voor uw klanten.

Tijdens de eerste periode na deze investering is iedereen kritisch en volop aandacht om te zorgen dat deze beleving van een hoogwaardig niveau is. Sapjes liggen op tijd het vizier van de klant, de heerlijke broodjes kunnen vers gemaakt worden en de communicatie dat het avond aanbod beschikbaar is staat klaar. Maar hoe gaat dit na 3 maanden? Hoe zorgt u ervoor dat deze beleving constant van een hoogwaardig niveau is?

StoreReady geeft u snel en direct inzicht in deze klantbeleving. Wilt u 1 locatie perfect beheren of dit voor 100 locaties doen? Binnen 2 klikken controleert u de kwaliteit van deze beleving. Doordat erop vaste moment snapshots worden genomen van u locatie en deze beschikbaar worden gesteld in uw persoonlijke BigBrother online omgeving heeft u direct toegang tot deze waardevolle informatie.

 Meer weten over StoreReady en hoe dit u kan helpen, neem dan contact met ons op.

 

 

woensdag 20 december 2017