Blog Eye-opening

Frits Morrema van Total over het succes van COSIE: ‘Onze shop is een destination’

Coffee, Sandwiches, Inspiration & Experience, kortgezegd COSIE. Het shopconcept van Total Nederland heeft diverse (Europese) innovatieprijzen in de wacht gesleept en »
dinsdag 12 maart 2019
Jelle Zwanenburg
Jelle Zwanenburg
Sales

‘Klanten houden van snuisteren, dat gaat online niet’

De tegenwoordige consument is gehaast, tijd is schaars en wordt vooral besteed op ‘convenient’ plekken. Plekken waar het aangenaam en geriefelijk is en plekken die het le »
dinsdag 5 maart 2019
Jelle Zwanenburg
Jelle Zwanenburg
Sales

Je kunt niet meer de volger zijn

Het retaillandschap verandert in een moordend tempo. Belangrijk driver hierachter is de consument, die optimaal wil worden bediend. Online en (voorlopig ook nog) offline »
vrijdag 1 maart 2019
Jelle Zwanenburg
Jelle Zwanenburg
Sales

Inspelen op de persoonlijke behoefte van een tankstation

Ontwikkelingen op marketingtechnische gebieden gaan sneller dan ooit. Het contrast met een decennia geleden is groot, toen  massamedia nog volop werd gebruikt door bedrij »
donderdag 20 december 2018
Jelle Zwanenburg
Jelle Zwanenburg
Sales